logotypy-FENG-ed2
TERMO-FOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
realizuje projekt pt. Promocja marki produktowej Termo-Fol na rynkach międzynarodowych

W zakres projektu wchodzi udział Wnioskodawcy w roli wystawcy w targach Nordbygg, Sztokholm (Szwecja) 2026, Batimat, Paryż (Francja) 2026 oraz IBS, Las Vegas 2027 (USA) w ramach wybranego sektora gospodarki – sektor budowy i wykańczania budowli. Ponadto Wnioskodawca planuje udział w szeregu misji gospodarczych połączonych z udziałem w targach z tego sektora.

Celem projektu jest promocja unikalnych produktów Termo-Fol Sp. z o.o.

Towar eksportowy Wnioskodawcy to różne produkty elektrycznego ogrzewania. Głównym produktem marki TERMOFOL jest folia grzewcza produkowana w zakładzie w Targowisku koło Krakowa.

Efekty i rezultaty:
Wskutek realizacji przedsięwzięcia firma spodziewa się następujących rezultatów: wzrostu rozpoznawalności marki produktowej TERMOFOL poza granicami Polski; poprawy wizerunku polskich przedsiębiorstw jako nowoczesnych, innowacyjnych i sprzyjających trendom branżowym; nawiązania cennych kontaktów biznesowych z potencjalnymi zagranicznymi odbiorcami i kontrahentami, zawarcia nowych kontraktów, wzrostu przychodów firmy poprzez zwiększenie wartości eksportu promowanych produktów.

Rynki docelowe: USA, Wielka Brytania, Włochy, Niemcy, Chiny, Kazachstan, Uzbekistan, Turcja, Szwecja, Czechy, Kanada, Węgry, Norwegia, Izrael i Francja.

Całkowity koszt projektu: 564 079,06 PLN
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 282 039.53 PLN

PL-Pasek-FE-poziom
TERMO-FOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
realizuje projekt pt. Budowa centrum badawczo-rozwojowego służącego prowadzeniu prac B+R w obszarze technologii grzewczych
 
Swym zakresem obejmuje on trzy zadania: budowę Centrum Badawczo-Rozwojowego w miejscowości Targowisko, zakup sprzętu i aparatury badawczej umożliwiającej realizację części agendy badawczej w trakcie realizacji projektu oraz wyposażenie wybudowanego Centrum Badawczo-Rozwojowego w sprzęt i aparaturę badawczą.
 
Celem projektu jest stworzenie nowoczesnej infrastruktury badawczej umożliwiającej realizację zaawansowanych badań i rozwój innowacyjnych technologii grzewczych. Centrum Badawczo-Rozwojowe (B+R) będzie wyposażone w najnowocześniejszą aparaturę badawczą i sprzęt, co umożliwi szeroką gamę prac badawczo-rozwojowych mających na celu poprawę efektywności energetycznej, jakości produktów grzewczych oraz stworzenie innowacyjnych procesów.
 
Efekty i rezultaty: 
Projekt pozwoli firmie Termo-Fol na podniesienie poziomu innowacyjności i efektywności operacyjnej, jak również na znaczące zmniejszenie wpływu na środowisko. Dzięki nowoczesnej infrastrukturze i wykorzystaniu najnowszych technologii, Centrum stanie się liderem w dziedzinie badań i rozwoju w branży grzewczej w regionie, wpierając przekształcenie gospodarki w kierunku bardziej zautomatyzowanej i zrównoważonej przyszłości.
 
Grupy docelowe: Rynek technologii grzewczych, użytkownicy technologii grzewczych.
 
Całkowity koszt projektu: 5 230 291,07 PLN
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 2 571 034,63 PLN
#FunduszeUE  #FunduszeEuropejskie
PL-Pasek-FE-poziom
TERMO-FOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
realizuje projekt pt. System kontroli jakości wydruku elementów grzewczych
 
Swym zakresem obejmuje on 1 zadanie pt. Zakup usługi badawczo-rozwojowej: Stworzenie Systemu kontroli jakości wydruku elementów grzewczych. Jej wykonawcą jest Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie.
 
Projekt ma na celu doskonalenie kontroli jakości poprzez wprowadzenie systemu monitorowania ciągłego rezystancji w trakcie produkcji pasów węglowych. 
 
Efekty i rezultaty: 
Rezultatem projektu będzie zaawansowany System Kontroli Jakości Wydruków z pomiarem rezystancji, umożliwiający ciągłe monitorowanie i weryfikację parametrów rezystancji podczas procesu produkcji folii grzewczej. Będzie on innowacją w skali światowej, ponieważ nie istnieją systemy kontroli ciągłej folii. Wprowadzenie innowacyjnego systemu kontroli jakości przyczyni się do podniesienia renomy firmy na rynku. Zwiększona jakość  produktów, redukcja odpadów i efektywność produkcji przekładają się na pozytywne postrzeganie przedsiębiorstwa wśród klientów i konkurencji.
 
Grupy docelowe: Odbiorcą docelowym jest konsument końcowy czyli każdy, kto zakupi folię grzewczą zarówno w Polsce i na świecie. W wyniku projektu powstanie produkt lepszej jakości z wyeliminowanymi wadami fabrycznymi, co powoduje zadowolenie i lepsze nastawienie do przedsiębiorstwa. 
 
Całkowity koszt projektu: 369 000,00 PLN
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 255 000,00 PLN
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie