
realizuje projekt pt. Promocja marki produktowej Termo-Fol na rynkach międzynarodowych
W zakres projektu wchodzi udział Wnioskodawcy w roli wystawcy w targach Nordbygg, Sztokholm (Szwecja) 2026, Batimat, Paryż (Francja) 2026 oraz IBS, Las Vegas 2027 (USA) w ramach wybranego sektora gospodarki – sektor budowy i wykańczania budowli. Ponadto Wnioskodawca planuje udział w szeregu misji gospodarczych połączonych z udziałem w targach z tego sektora.
Celem projektu jest promocja unikalnych produktów Termo-Fol Sp. z o.o.
Towar eksportowy Wnioskodawcy to różne produkty elektrycznego ogrzewania. Głównym produktem marki TERMOFOL jest folia grzewcza produkowana w zakładzie w Targowisku koło Krakowa.
Efekty i rezultaty:
Wskutek realizacji przedsięwzięcia firma spodziewa się następujących rezultatów: wzrostu rozpoznawalności marki produktowej TERMOFOL poza granicami Polski; poprawy wizerunku polskich przedsiębiorstw jako nowoczesnych, innowacyjnych i sprzyjających trendom branżowym; nawiązania cennych kontaktów biznesowych z potencjalnymi zagranicznymi odbiorcami i kontrahentami, zawarcia nowych kontraktów, wzrostu przychodów firmy poprzez zwiększenie wartości eksportu promowanych produktów.
Rynki docelowe: USA, Wielka Brytania, Włochy, Niemcy, Chiny, Kazachstan, Uzbekistan, Turcja, Szwecja, Czechy, Kanada, Węgry, Norwegia, Izrael i Francja.
Całkowity koszt projektu: 564 079,06 PLN
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 282 039.53 PLN

realizuje projekt pt. Budowa centrum badawczo-rozwojowego służącego prowadzeniu prac B+R w obszarze technologii grzewczych
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 2 571 034,63 PLN

realizuje projekt pt. System kontroli jakości wydruku elementów grzewczych
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 255 000,00 PLN











