O marce TERMOFOL
Termofol to producent oferujący wysokiej jakości urządzenia grzewcze – folie oraz maty grzewcze, termoregulatory, folie pod lustro, panele na podczerwień oraz instalacje fotowoltaiczne.
Jesteśmy firmą stawiającą na innowacyjne rozwiązania a na każdym poziomie funkcjonowania firmy zawsze kierujemy się zadowoleniem naszych Klientów. Nasze produkty dostępne są w 12 krajach Europy a sieć naszych instalatorów to ponad 600 jednostek.
Oferta
Produkty oferowane przez TERMOFOL cechuje niezawodność, nowoczesna forma, energooszczędność oraz zgodność z dyrektywami Unii Europejskiej.
Nasza historia:
Założenie firmy Termofol, zatrudnienie pierwszego pracownika, który obecnie jest dyrektorem w naszej firmie
- Luty - rozpoczęcie sprzedaży folii grzewczych
- Maj – uzyskanie certyfikatu BBJ
- Czerwiec - Rozpoczęcie szkoleń dla instalatorów
- Luty – ekspansja na rynek brytyjski
- Maj – rozszerzenie oferty o termoregulatory
- Czerwiec – ekspansja na rynek norweski
- Sierpień - ekspansja na rynek holenderski
- Luty – Wynajęcie magazynu, przeniesienie firmy z garażu.
- Maj – ekspansja na rynki niemiecki i irlandzki
- Lipiec – rozszerzenie oferty o maty grzewcze
- Wrzesień – rozszerzenie oferty o panele grzewcze
- Październik – ekspansja na rynek czeski
- Październik – rozpoczęcie współpracy z programem „Nasz nowy dom” jako główny sponsor
- Październik - zastrzeżenie znaku towarowego Termofol
- Październik – pierwszy tytuł „Super sprzedawcy” w serwisie Allegro który utrzymujemy do dnia dzisiejszego
- Styczeń – Rozszerzenie oferty o podkład izolacyjny
- Marzec – ekspansja na rynek francuski
- Kwiecień – uczestnictwo w targach INSTALACJE 2018 w Poznaniu
- Maj – ekspansja na rynek chorwacki
- Luty – ekspansja na rynek austriacki
- Czerwiec - podjęcie decyzji o stworzeniu autorskiego oprogramowania do projektowania oraz ofertowania systemów grzewczych
- Wrzesień – ekspansja na rynek hiszpański
- Październik - uzyskanie certyfikatów ZETOM na produkty firmy Termofol
- Wartość sprzedaży osiągnęła 1 mln $
- Listopad - utworzenie platformy b2b dla partnerów firmy
- Przeszkoliliśmy 88 instalatorów
- Sierpień - przyznanie nagrody „Złoty Laur Konsumenta”
- Grudzień - sponsor główny programu „Sylwester z Polsatem”
- Wartość sprzedaży osiągnęła 3 mln $
- Przeszkoliliśmy 252 instalatorów
- Styczeń – podjęcie decyzji o budowie nowoczesnego centrum produkcyjnego – magazynowego w Targowisku k. Krakowa
- Lipiec - podjęcie decyzji o zakupie własnej powierzchni biurowej na terenie Krakowa
- osiągnięcie wartości sprzedaży 5 mln $
- Sierpień – ekspansja na rynek bułgarski
- Przeszkoliliśmy 306 nowych instalatorów
- Marzec - oddanie do użytkowania nowoczesnego centrum produkcyjnego – magazynowego
- Marzec - podpisanie listu intencyjnego w zakresie praktyk z Małopolską Uczelnią Państwową im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
- Kwiecień - podjęcie decyzji o stworzeniu autorskiej aplikacji webowej
- Czerwiec - wprowadzenie do oferty kabli grzewczych
- Lipiec – otwarcie nowoczesnej siedziby firmy
- Lipiec – ekspansja na Ukrainę, do Mołdawii, Czarnogóry, Albanii, Rumunii, Litwy, Łotwy, Estonii i Słowenii
- Sierpień – uzyskanie certyfikatu TUV
- Sierpień - rozpoczęcie współpracy z siecią Leroy Merlin
- Sierpień – Podjęcie decyzji o stworzeniu autorskiej platformy e-learningowej dla instalatorów
- Wrzesień – przyznanie nagród: Diamenty Forbesa oraz Gazele Biznesu
- Wrzesień - wprowadzenie do oferty zewnętrznych systemów grzewczych
- Grudzień – firma osiągnęła poziom zrealizowanych 50 tys. zamówień
- Osiągnięcie wartości sprzedaży 6 mln $
- Nasz zespół liczył już 40 osób
- Przeszkoliliśmy 392 instalatorów
- Marzec – uczestnictwo w targach ISH w Poznaniu
- Maj - podjęcie decyzji o budowanie dodatkowego zaplecza magazynowego w Targowisku
- Czerwiec – rozpoczęcie współpracy z klubem Puszcza Niepołomice jako sponsor główny Ekstraklasowego klubu piłkarskiego
- Lipiec - rozszerzenie oferty o kominki elektryczne
- Październik - rozpoczęcie współpracy naukowo-badawczej z AGH